//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image

Hey makhluk planet bumi ! Welcome to my Super Comel Blog ! Enjoy !





First Post !



Bismillahirahmanirahim !

Assalamualaikum semua :)

Dalam entry pertama aku , sebaiknya aku perkenalkan diri ini dahulu .

Nama yang tertera di identity card aku ialah 

Nurul Aqilah binti Mohd Nuruddin

umur aku sudah 17 tahun 8 bulan . hehe

ya aku sudah tamatkan pengajian di sekolah menengah dan insyaAllah aku akan menyambung pengajianku di Kolej Matrikulasi Kelantan dalam kos perakaunan 

nanti kita cerita lagi pasal matriks . *wink wink* 

Sebenarnya dah lama tak bermain blog . Entah kenapa tiba-tiba craving (cehh craving kau) nak ber-blogging macam dulu-dulu.

Dulu pernah wujud sebuah (betul ke sebuah ?) blog aku zaman aku sekolah menengah . Masa tu umur aku 13-14 tahun . ahaha . lepas tengok balik blog tu . terus aku bakar api   DELETE

Note to self  : CARI BALIK BENDA BODOH YANG KAU BUAT DALAM INTERNET MASA UMUR  14 SEBELUM KAWAN KAU YANG JUMPA
# SEARCH AND DESTROY !

Disebabkan aku dah lama tak ber-blogging . Aku nak mintak maaf awal2 sebab aku dah lupa cara nak lawa-lawakan blog dan nak tulis bagi korang orgasm  seronok bila membacanya . hehek . PEACE !


--------------